Logo Technos
MKB

GROOTZAKELIJKE MARKT - VANAF 150 AANSLUITINGEN

Technos Telecom levert telefonie- en cloudoplossingen voor de grootzakelijke markt. Hierbij staan de integratie met uw bedrijfsprocessen en de bereikbaarheid van uw onderneming centraal. Wij leveren één telefonieoplossing voor al uw locaties letten daarbij specifiek op het integreren van oplossingen in meerdere vestigingen, zodat u kunt opereren als één bedrijf; in welke vestiging u zich ook bevindt. Momenteel hebben steeds meer grotere bedrijven te maken met samenwerkingsverbanden en multi-site locaties die samen één organisatie vormen en ook als zodanig moeten functioneren. Dat is ons streven.

Als grootzakelijke klant van Technos Telecom heeft u uw eigen 3G of 4G-, glasvezel- en kabelnetwerken. Daarnaast heeft uw bedrijf een eigen renundante server; deze wordt automatisch constant gebackupt. U heeft zo een uiterst veilige en betrouwbare oplossing, tegen onze aantrekkelijke tarieven.

Hosted Telefooncentrale voor Grootzakelijke markt

Een Hosted of VoiP Telefooncentrale vormt voor de grootzakelijke markt de meest efficiënte, gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve telefonieoplossing. Een groot voordeel van telefoneren via VoIP is dat u geen fysieke centrale meer nodig heeft. De telefooncentrale is een slimme centrale in de cloud, waarop meerdere vestigingen en thuiswerkplekken aangesloten kunnen worden. Werknemers kunnen zo vanaf elke werkplek bereikbaar zijn en gewoon deel uitmaken van de werkprocessen.

Op onze Hosted Telefooncentrale pagina vindt u alle voordelen op een rijtje, en verdere informatie.

Vast-mobiel Integratie
Mobiliteit werknemers

Door het integreren van de mobiele en vaste telefonie maken de mobiele telefoons van de medewerkers volledig deel uit van de Hosted Telefooncentrale. De dienst Vast-Mobiel Integratie vergroot dus de mobiliteit en bereikbaarheid van de werknemers. Of zij nu op hun vaste locatie werken, op een andere locatie of thuis; zij zijn overal bereikbaar op één nummer. Meer voorbeelden van Vast-Mobiel Integratie zijn:

  • U kunt naar mobiele telefoons doorverbinden en in de wachtstand zetten.
  • Werknemers kunnen altijd zien welke vaste of mobiele telefoons in gesprek zijn, zodat er geen binnenkomende gesprekken naar deze toestellen worden doorgeschakeld.

Zie onze Vast-Mobiel Integratie pagina voor meer informatie. U kunt ook altijd contact met ons opnemen, wij helpen u graag verder.

Bel 020 665 44 46
  • Technos Telecom
  • Biesboschstraat 68
  • 1078 MZ Amsterdam
  • T +31 20 665 4446
  • F +31 20 668 2856
  • E-mail: info@technos.nl